czwartek, 23 czerwca 2016

spóźnione LBA

Zostałam nominowana do LBA przez Angel Devil. Serdecznie dziękuje za nominacie. A to pytania i moje odpowiedzi:

 Od kiedy jesteś BaMbino?
BaMbino jestem od dawna. Trudno stwierdzić

Jak się dowiedziałaś Bars and Melody ?
Szukałam czegoś ciekawego na Youtube i takim oto sposobem znalazłam BaM.

Czy jesteś jeszcze w jakimś fandomie ? Jakim?
Tak. Jestem jescze Beliber, należe do Mendes Army i ubóstwiam magcon.

Czy byłaś na YsoT ?
Byłam w Katowicach

 Skąd wiesz o moim blogu?
O ile pamiętam do napisałaś mi o nim w komentarzu.

Do której klasy chodzisz ?
Po wakacjach pierwsza gimnazjum

Czy ktoś Ci pomaga w pianiu bloga?
Nikt mi nie pomaga. Jedynie mam ogromne wsparcie.

Opisz siebie w trzech słowach.
Oj nie wiem. Zaraz zapytam przyjaciółki... dobra, opiekuńcza i przyjacielska. Dziękuje Ola!

 Mieszkasz w domu czy w bloku? 
W domu.

Masz rodzeństwo? 
Tak. Mam młodszą siostre. I tak dodam że mam kuzyna który podobno wygląda jak mój brat bliźniak. Jest starszy.

Czy mam coś zmienić w moim blogu
Nie mam pojęcia :)

4 komentarze:

  1. Dzięki, że odpowiedziałaś. Serio byłaś w Kato ? Ja też. A o której byłaś i jaki miałaś bilet ? Może Cię kojarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam bilet Be Young Star i byłam jedną z dziewczyn która przyszła z chłopakiem :)

      Usuń
  2. Kiedy rozdział? ;)
    PS. Też idę do 1 gim po wakacjach xdd.
    (Tu Nuśka Ponte ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ;*
    gratuluje nominacji
    Kiedy rozdział ?
    i zapraszam do sb

    http://oneshortynazamowienie.blogspot.com/
    http://opowiadania-pary-soyluna.blogspot.com/
    http://opowiadania-naty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń